Інформація для батьків і вихованців

  Як що у вас є можливість і бажання зробити спонсорські або благодійні внески для покращення матеріально-технічної бази закладу, чи профінансувати окремий проект творчого об'єднання, просимо скористуватись наступними банківськими реквізитами. 

 

МФО 852010

 Код 02146713

ГУДКСУ ( Головне Управління Державної Казначейскої Служби України )

 р/р 35415001035762

 


                                                      БАТЬКАМ ПРО АКАДЕМІЧНУ ДОБРОЧЕСНІСТЬ

Батькам про академічну доброчесність

 Батьки відіграють ключову роль у дотриманні дітьми принципів академічної доброчесності.

 Поняття «академічна доброчесність» не нове, а глибоко вкорінене в українську педагогіку. Ще відомий український педагог В. Сухомлинський вчив про важливість виховання чесності, правдивості. Філософ Г. Сковорода використовував термін «добронравіє».

 В теперішній час реформа сучасної освіти актуалізує це поняття.

 Згідно зі статтею 42 ЗУ «Про освіту» академічна доброчесність – це сукупність етичних принципів та визначених законом правил, якими мають керуватись учасники освітнього процесу під час навчання, викладання та провадження наукової (творчої) діяльності з метою забезпечення довіри до результатів навчання та/або наукових (творчих) досягнень.

 Це стосується усіх рівнів освіти в Україні від початкової школи до університетів.

 Академічна доброчесність запроваджена і в нашому навчальному закладі.

 Що вона передбачає насамперед?

 Академічна доброчесність передбачає 6 основних фундаментальних принципів навчального процесу: чесність, довіра, взаємна повага, відповідальність, сміливість, справедливість.

 Звучить дуже гарно та ідеально, до чого має прагнути кожен свідомий громадянин. Наш заклад також на шляху реформ і втілює в життя ці уже не нові, але відомі принципи.

Що може порушувати академічну доброчесність або які причини академічної недоброчесності?

 Можна умовно виділити 2 групи: 1- а група, яка не залежить від вчителів, учнів та їх батьків і 2-а група, яка залежить від вчителів, учнів або їх батьків.

 

До 1-ї групи можна віднести:

 – досить відірване від реального життя зміст навчання;

 -перевантаження навчальних програм.

 

До 2-ї групи відносять:

 –плагіат;

 -фабрикація та фальсифікація;

 -обман в усіх можливих формах;

 -хабарництво;

 -необ’єктивне оцінювання;

 -допомога учням під час тестів;

-використання інших допоміжних матеріалів;

 -проходження тестування іншими учнями.

 

Учні намагаються шукати «легких шляхів» отримання балів, не усвідомлюючи необхідності самих знань в майбутньому, часто бояться помилитись, через що не вистачає мотивації до навчання. Сумніваються в цінності власної думки чи ідеї. Це може бути не свідоме, а часто мимовільне порушення тому, що учні не розуміють і не мають необхідних знань для роботи, наприклад списують текст. Тут потрібно пояснити, що краще самому написати менше, але якісно; використовуючи цитування інших авторів, чи перефразування, обов’язково вказувати на посилання.

 

В сучасному світі багато інформації і учні можуть думати навіщо їм щось придумувати, адже все вже до них відомо. Але кожна людина є творцем, яка може втілювати в життя свої ідеї. Здатність творити – це праця, яка може призвести в подальшому до великого життєвого успіху. Навчатись самостійно – це інвестувати в своє майбутнє.

 

В свою чергу батьки вимагають лише хороших балів від своїх дітей, не акцентуючи увагу на важливості знань та компетентності, що призводить до академічної недоброчесності (за будь-яку ціну!). Батьки повинні пояснювати дитині, що вона насамперед навчається для себе. Метою навчання не є отримання балів, а результат. Особливо підлітків треба вчити вчитися, прикладати зусилля, адже це навички на все подальше життя.

  Отож, якщо кому не байдуже майбутнє – то повинен розуміти, що потрібно гідно та відповідально навчатися.


Продовжуємо дистанційне навчання

 

ДО УВАГИ БАТЬКІВ І ВИХОВАНЦІВ

З 15 вересня 2023 року Херсонський Будинок дитячої та юнацької творчості Херсонської міської ради розпочинає роботу гуртків в дистанційному  режимі:

 

        - Ансамбль танцю, кер. Бурмецька О.В.

        - Сучасна спортивна хореографія, кер. Хохлова Н.А.

- "Мій рідний край – Херсонщина", кер. Ващенко О.В.

- "Географічне краєзнавство", кер. Домбовська І.О.

  - "Лінгвістично-народознавча студія "Альіон"", кер. Єфименко Л.Г.

 - "Лінгвістично-народознавча студія «ГЕРМАНіЯ»", кер. Красношапка О.В.

 - "Початкове технічне моделювання",кер. Кузнєцова Л.А.

- "Паперопластика", кер. Кузнєцова Л.А.

  - "Історичне краєзнавство", кер. Кучеренко Ю.Ю.

- "Літературне краєзнавство", кер. Пулинець М.А.

- Театральна студія "Маска", кер. Ткач О.К.

 - "Ансамбль української пісні", кер. Фоміна І.В.

- "Природа і фантазія", кер. Мудра О.Л.