Публічна інформація


Статут Будинку творчості


Освітня програма


Методичні рекомендації щодо змісту та оформлення навчальних програм з позашкільної освіти


Рекомендації щодо організації освітньої діяльності закладів позашкільної освіти


Звіт про досягнення вихованців і педагогів Будинку творчості за 2022-2023 н.р.


Програмне забезпечення на 2023-2024 н.р.


Положення про академічну доброчесність  Херсонського Будинку дитячої та юнацької творчості

 І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Положення про академічну доброчесність учасників освітнього процесу Херсонського Будинку дитячої та юнацької творчості (далі-Положення) є внутрішнім підзаконним нормативним актом, який спрямований на забезпечення якісних освітніх послуг, наданих здобувачам освіти, додержання моральних, правових, етичних норм поведінки всіма учасниками освітнього процесу.

1.2. Положення розроблено на основі Конвенції ООН «Про права дитини» (1989), Конституції України, законів України «Про освіту», «Про позашкільну освіту», «Про запобігання корупції», «Про авторські та суміжні права», власного Статуту, Правил внутрішнього трудового розпорядку.

ІІ. ПОНЯТТЯ, ПРИНЦИПИ, НОРМИ ЕТИКИ ТА АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ ЗАКЛАДУ

2.1. Академічна доброчесність – це сукупність етичних принципів та визначених законом правил, якими мають керуватися учасники освітнього процесу під час навчання, викладання та провадження творчої діяльності з метою забезпечення довіри до результатів навчання, попередження порушень освітнього процесу.

2.2. Для забезпечення академічної доброчесності необхідно дотримуватися наступних принципів:

- демократизм;

- законність;

- верховенство права;

- соціальна справедливість;

- пріоритет прав і свобод людини і громадянина;

- рівноправність;

- гарантування прав і свобод;

- науковість;

- професіоналізм та компетентність;

- повага та взаємна довіра;

- відкритість і прозорість;

- відповідальність за порушення академічної доброчесності.

2.3. Порушеннями академічної доброчесності згідно з п.4 ст.42 Закону України «Про освіту» вважається академічний плагіат, самоплагіат, фабрикація, фальсифікація,  обман, хабарництво, необ’єктивне оцінювання.

2.4. Етика та академічна доброчесність забезпечуються:

2.4.1.Учасниками освітнього процесу шляхом:

- дотримання Конвенції ООН «Про права дитини», Конституції, законів України;

- утвердження позитивного іміджу закладу, примноження його традицій;

- дотримання етичних норм спілкування на засадах партнерства, взаємоповаги, толерантності стосунків;

- запобігання  корупції, хабарництву;

- збереження, поліпшення та раціонального використання хабарництву;

матеріальної бази закладу;

- дотримання спеціальних законів за порушення академічної доброчесності та данного Положення, зокрема, посилання на джерела інформації у разі використання ідей, тверджень, відомостей;

- дотримання норм про авторські права;

- надання правдивої інформації про результати власної навчальної,(наукової, творчої  діяльності;

- невідворотності відповідальності з підстав та в поряду, визначених відповідно Законом України «Про освіту» та іншими спеціальними законами.

2.4.2.Здобувачами освіти шляхом:

- самостійного виконання навчальних завдань поточного та підсумкового контролю, зокрема під час оцінювання результатів навчання (самостійні, контрольні роботи, підсумкової державної атестації вихованців, тощо);

- недопущення списування, плагіату під час написання науково-дослідницьких робіт, рефератів тощо;

- особистою присутністю на всіх заняттях, окрім випадків, викликаних поважними причинами.

2.       2.4. 3. Педагогічними працівниками шляхом:

- надання якісних освітніх послуг з використанням у практичній професійній діяльності інноваційних освітніх здобутків;

- обов’язкової присутності, активної участі на засіданнях педагогічної ради та колегіальної відповідальності за прийняті управлінські рішення;

- підвищення професійного рівня шляхом саморозвитку і самовдосконалення, проходження вчасно курсової підготовки тощо;

- об’єктивного і неупередженого оцінювання результатів навчання здобувачів освіти;

- оприлюднення та дотримання критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів;

- здійснення контролю за дотриманням академічної доброчесності здобувачами освіти;

- інформування здобувачів освіти про типові порушення академічної доброчесності та види відповідальності за її порушення.

2.4.4. Адміністрацією закладу шляхом:

- здійснення постійного контролю за дотриманням академічної доброчесності здобувачами освіти;

- створення умов для підвищення професійного рівня шляхом саморозвитку і самовдосконалення, проходження вчасно курсової підготовки тощо;

- створення умов для ненадання (отримання) учасником освітнього процесу чи пропозиції щодо надання (отримання) коштів, майна, послуг, пільг чи будь-яких інших благ матеріального або нематеріального характеру.

2.5. Заклад здійснює свою діяльність окремо від політичних уподобань, партій, релігійних об’єднань та рухів.

 ІІІ. ЗАХОДИ З ПОПЕРЕДЖЕННЯ, ВИЯВЛЕННЯ ТА ВСТАНОВЛЕННЯ ФАКТІВ ПОРУШЕННЯ ЕТИКИ ТА АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ

3.1. При прийомі на роботу працівник знайомиться із даним Положенням під підпис.

3.2. Положення доводиться до батьківської громадськості на загальних зборах закладу, а також оприлюднюється на сайті закладу.

3.3. Адміністрація закладу забезпечує попередження порушень академічної доброчесності шляхом практикумів, консультацій та інших колективних та індивідуальних форм навчання з педагогічними працівниками щодо створення, оформлення ними методичних розробок (робіт) для публікацій, на конкурси різного рівня.

3.4. Педагогічні працівники в процесі своєї освітньої діяльності дотримуються етики та академічної доброчесності, умов даного Положення, проводять роз’яснювальну роботу із здобувачами освіти щодо норм етичної поведінки та неприпустимості порушення академічної доброчесності

 

IV. ВИДИ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ

ЗА ПОРУШЕННЯ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ

4.1. Види академічної відповідальності за конкретнее порушення академічної доброчесності

 4.2. Кожна особа, стосовно якої розглядається питання про порушення нею академічної доброчесності, має такі права:

ознайомлюватися з усіма матеріалами перевірки щодо встановлення факту порушення академічної доброчесності, подавати до них зауваження;

особисто або через представника надавати усні та письмові пояснення або відмовитися від надання будь-яких пояснень, брати участь у дослідженні доказів порушення академічної доброчесності;

знати про дату, час і місце та бути присутньою під час розгляду питання про встановлення факту порушення академічної доброчесності та притягнення її до академічної відповідальності.

4.3. За дії (бездіяльність) з питань порушення академічної доброчесності особа може бути притягнута до інших видів відповідальності з підстав та в порядку, визначених законодавством.

 V. КОМІСІЯ З ПИТАНЬ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ

ТА ЕТИКИ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ

 

5.1.Комісія з питань академічної доброчесності та етики педагогічних працівників – незалежний орган для розгляду питань, пов’язаних із порушенням Положення та моніторингу щодо взаємного дотримання усіма учасниками освітнього процесу морально-етичних норм поведінки та правових норм цього Положення.

5.2. До складу Комісії входять представники педагогічного коллективу, батьківської громади, учнівського самоврядування.

Персональний склад Комісії затверджується рішенням педагогічної ради.

Термін повноважень Комісії - 3 роки від часу затвердження складу.

5.3. Комісія розглядає питання порушення морально-етичних норм поведінки та правових норм цього Положення за потребою або ж заявою учасників освітнього процесу.

5.4. Комісія звітує про свою роботу двічі на рік.

VI. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ

6.1.Положення погоджується з відповідними органами самоврядування здобувачів освіти в частині їхньої відповідальності, ухвалюється педагогічною радою закладу більшістю голосів і вводиться в дію наказом директора закладу.

навчально-матеріальної бази закладу;

- дотримання спеціальних законів за порушення академічної доброчесності та данного Положення, зокрема, посилання на джерела інформації у разі використання ідей, тверджень, відомостей;

- дотримання норм про авторські права;

- надання правдивої інформації про результати власної навчальної,(наукової, творчої  діяльності;

- невідворотності відповідальності з підстав та в поряду, визначених відповідно Законом України «Про освіту» та іншими спеціальними законами.

6.2.Здобувачами освіти шляхом:

- самостійного виконання навчальних завдань поточного та підсумкового контролю, зокрема під час оцінювання результатів навчання (самостійні, контрольні роботи, підсумкової державної атестації вихованців, тощо);

- недопущення списування, плагіату під час написання науково-дослідницьких робіт, рефератів тощо;

- особистою присутністю на всіх заняттях, окрім випадків, викликаних поважними причинами.

2.         6.3. Педагогічними працівниками шляхом:

- надання якісних освітніх послуг з використанням у практичній професійній діяльності інноваційних освітніх здобутків;

- обов’язкової присутності, активної участі на засіданнях педагогічної ради та колегіальної відповідальності за прийняті управлінські рішення;

- підвищення професійного рівня шляхом саморозвитку і самовдосконалення, проходження вчасно курсової підготовки тощо;

- об’єктивного і неупередженого оцінювання результатів навчання здобувачів освіти;

- оприлюднення та дотримання критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів;

- здійснення контролю за дотриманням академічної доброчесності здобувачами освіти;

- інформування здобувачів освіти про типові порушення академічної доброчесності та види відповідальності за її порушення.

6.4. Адміністрацією закладу шляхом:

- здійснення постійного контролю за дотриманням академічної доброчесності здобувачами освіти;

- створення умов для підвищення професійного рівня шляхом саморозвитку і самовдосконалення, проходження вчасно курсової підготовки тощо;

- створення умов для ненадання (отримання) учасником освітнього процесу чи пропозиції щодо надання (отримання) коштів, майна, послуг, пільг чи будь-яких інших благ матеріального або нематеріального характеру.

6.5. Заклад здійснює свою діяльність окремо від політичних уподобань, партій, релігійних об’єднань та рухів.

 


Звіт за 2021 - 2022 н.р


Річний звіт за 2020-2021 н.р.



Кадровий склад

 

Здобувачів освіти в Будинку творчості навчають та виховують 26 педагогів – позашкільників серед яких:

1 педагог «Відмінник освіти України»,

1 педагог- нагороджений нагрудним знаками «Софія Русова»;

3 педагога відмічені дипломами та грамотами МОН України;

3 педагога мають педагогічне звання «Керівник гуртка – методист»;

2 педагога – методисти вищої кваліфікаційної категорії;

1 педагог – майстер спорту України та суддя національної категорії  зі спортивного орієнтування;

1 педагог суддя ІІ категорії зі спортивного туризму;

1 педагог – керівник дитячого колективу з почесним званням системи МОН України «Народний художній колектив»;

4 педагоги – керівники дитячих колективів з почесним званням системи МОН України «Зразковий художній колектив»;

2 педагоги – переможці обласної акції «Лідер позашкілля Херсонщини»;

7 педагогів – є переможцями всеукраїнського конкурсу майстерності педагогічних працівників позашкільних навчальних закладів «Джерело творчості». З них 5 чол. переможці міського етапу, 1 чол. - переможець обласного етапу, 1 чол. – переможець всеукраїнського етапу.

 Педагогічним колективом закладу накопичений багатий педагогічний, методичний і професійний досвід. Сформований колектив характеризується творчим потенціалом, що дозволяє нам пропонувати варіативність у виборі напрямів і способів роботи, різнорівневі програми, диференційовану освіту і створюють умови для співпраці дітей і дорослих.

 


Правила поведінки в позашкільному закладі


Контингент здобувачів освіти Будинку творчості


Матеріально-технічне забезпечення та фінансування закладу база у 2021- 2022 н.р.

 Зміцнення матеріально-технічної бази закладу

 

Спонсорські надходження: 71563грн.

 

Перелік витарат

сума, грн

Охорона

1845

Оплата мережі інтернет

2200

Транспортні послуги

2460

Масові заходи

8240

Господарські витрати, канцелярія, художні роботи

2766

Матеріально-технічна база: будматеріали, оплата праці майстрів

54052

Всього

71563,00

 

1.     В тому числі:

 Матеріально-технічна база: будматеріали і оплата праці майстрів:

 1.1.        Вікна теплозберігаючі (3) 11330 грн

 1.2.        Натяжна стеля – 4500 грн.

 1.3.        Заміна лінолеуму – 10700 грн.

 1.4.        Будівельні матеріали, оплата праці – 27552,00 грн

 

2.       Придбання  в гуртках (батьківські кошти) :

 2.1.        Ремонтні роботи по підготовці до нового навчального року – 16475грн.

 2.2.        Інвентар, інструменти, реквізит – 4000 грн.

 2.3.        Придбання навчальної літератури, посібники, ноти, запис фонограм  – 5500 грн.

 2.4.        Придбання освітлювачів  – 585 грн.

 2.5.        Придбання принтеру (БФП) – 1500 грн.

 2.6.        Придбання меблів – 6000 грн.

 2.7.        Оренда сцени (обласний Палац молоді) – 3500 грн.

 2.8.        Пошиття театральних костюмів – 4800 грн.

 2.9.        Пошиття танцювальних костюмів – 2300 грн.

 2.10.    Транспортні витрати – 1480 грн.

 2.11.    Організаційні внески на участь у конкурсах – 3600 грн

 2.12.    Господарчі товари, канцтовари, побутові придбання  - 4730

 

У підпорядкуванні Будинку творчості 2 приміщення:

1- основне,  загальна площа якого 465 м2, де займаються гуртки:

- вокальний;

-гуманітарні;

- краєзнавчі;

      - декоративно-прикладні.

Встановлені жалюзі та замінені стельові освітлювачі в методичному кабінеті краєзнавства

Оновлені учбові кабінети гуртків "Юні краєзнавці" та "Мій рідний край - Херсонщина"

ремонт сходів

проведений ремонт та відкрито музичний клас "Метелик"

2- хореографічний комплекс за адресою вул. Покришева 2а, загальною площею 118м2.

Наявність вакантних посад

 Вакантні посади відсутні.


Перелік додаткових освітніх послуг